Erasmus+ projekts SEED
VISPĀRĪGA INFORMĀCIJA
PROGRAMMA: Emocionālā izglītība skolā: Pareizais praktiskais veids, kā skolotājiem mācīt emocionālo izglītību sākumskolās
AKRONĪMS: SEED
PROJEKTA NUMURS: 2023-1-ES01-KA220-SCH-000153546
ILGUMS: 01.12.2023.–31.11.2025.
VISPĀRĪGA INFORMĀCIJA
PROGRAMMA: Emocionālā izglītība skolā: Pareizais praktiskais veids, kā skolotājiem mācīt emocionālo izglītību sākumskolās
AKRONĪMS: SEED
PROJEKTA NUMURS: 2023-1-ES01-KA220-SCH-000153546
ILGUMS: 01.12.2023.–31.11.2025.

Šis projekts ir finansēts ar Eiropas Komisijas atbalstu.
Šī publikācija atspoguļo tikai autora viedokli, un Komisija neuzņemas atbildību par tajā ietvertās informācijas jebkādu izmantošanu.
Kopsavilkums:
Emocionālā inteliģence ir metode, kas ļauj atpazīt, izprast un kontrolēt to, kā mēs domājam, jūtam un rīkojamies. Tai ir ietekme uz to, kā mēs veidojam saikni ar citiem, kā arī uz to, kā mēs uztveram sevi. Tā nosaka, kā un ko mēs mācāmies; tā ļauj mums noteikt prioritātes; un tā ietekmē lielāko daļu mūsu ikdienas aktivitāšu.
Skolām ir svarīga loma skolēnu garīgās veselības un labsajūtas atbalstīšanā. Bērni un pusaudži pavada daudz laika skolā svarīgā personības un sociāli emocionālās attīstības posmā.
Šī iemesla dēļ SEED projekta mērķis ir nodrošināt sākumskolas skolotājiem vispiemērotākos resursus, lai uzlabotu jauno sākumskolas skolēnu garīgo labsajūtu, izmantojot modernas, mērķtiecīgas EI aktivitātes un praksi.
Rezultāti
Metodoloģiskā rokasgrāmata un labā prakse: Tās mērķis ir izstrādāt visaptverošu metodoloģisko rokasgrāmatu, kas koncentrējas uz emocionālās inteliģences pielietošanu izglītības nozarē, īpaši orientējoties uz sākumskolām.
Skolotāju apmācības plāns: Tas ir veltīts strukturēta apmācības plāna izveidei un ieviešanai skolotājiem. Mērķis ir nodrošināt, lai pedagogi ne tikai iegūtu teorētisku izpratni par emocionālās izglītības koncepcijām, bet arī apgūtu praktiskas iemaņas, kas nepieciešamas, lai tās efektīvi integrētu savās stundās.
Tiešsaistes platformas izveide: Tas ietver tiešsaistes platformas izstrādi, lai atbalstītu skolotājus sniegtā satura ieviešanā. Platforma kalpos kā vienots centrs, piedāvājot resursus, rīkus un materiālus, kas saistīti ar emocionālo inteliģenci izglītības nozarē. Tā nodrošinās piekļuvi metodiskajām rokasgrāmatām, apmācību materiāliem un papildu bezmaksas tiešsaistes resursiem.




Erasmus+ projekts PLAE - Play, Learn, Act, Ensure Sustainable development goals

Erasmus+ projekts PLAE - Play, Learn, Act, Ensure Sustainable development goals
Projekta ilgums 01.12.2021. – 30.11.2023.
Projekta numurs: 2021-1-ES01-KA220-SCH-000031638
Projekta partneri
FUNDACION GFM, Spānija
Formative Footprint, Spānija
Viļakas Valsts ģimnāzija (tagad – Viļakas vidusskola), Latvija
Selva Soc. Cooperative, Itālija
E-School Educational Group, Grieķija
Kopsavilkums
Šī projekta galvenā ideja ir radīt iekļaujošus un inovatīvus izglītības rīkus skolotājiem, lai viņi varētu strādāt pie Ilgtspējīgas attīstības mērķiem ar sākumskolas skolēniem, izmantojot inovatīvu un izklaidējošu veidu un spēlēs balstītu mācīšanos. Lai gan ir daudz tiešsaistes resursu un informācijas par šo tēmu, pēc izpētes mēs atklājām, ka ir nepieciešami strukturēti un pielāgoti izglītības resursi sākumskolas skolēniem. Spēlēs balstīta mācīšanās un stāstu stāstīšana ir piemērota viņu vecumam, lai izprastu un asimilētu abstraktus jēdzienus, tāpat kā ilgtspējīgas attīstības mērķus.
Projekta mērķis ir radīt iekļaujošus un inovatīvus izglītības rīkus skolotājiem, lai varētu strādāt pie ilgtspējīgas attīstības mērķiem ar sākumskolas skolēniem (6-12), izmantojot inovatīvu un izklaidējošu veidu: uz spēlēm balstītu mācīšanos.
Uzdevumi
Nodrošināt kvalitatīvus un iekļaujošus izglītošanas instrumentus skolotājiem un izglītotājiem, kā paaugstināt skolēnu izpratni par ilgtspējīgs attīstības mērķiem.
Radīt izpratni sākumskolas skolēniem saistībā ar ilgtspējīgas attīstības mērķiem un veicināt pozitīvu attieksmi un uzvedību saskaņā ar šiem mērķiem.
Veicināt dabai draudzīgu attieksmi, uzvedību un dzīvesveidu starp skolotājiem un skolēniem.
Uzlabot skolotāju prasmes un kompetences, pasniedzot radošu saturu un sniedzot nepieciešamās zināšanas, rīkus un metodes.
Projekta mājaslapa

